Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
sakit jiwa ku.......
Wednesday, December 22, 2010 @ 8:42 PM | 0 Comment [s]

salam semua. hari ni, i sakit jiwa ye. i ulangi, sakit jiwa. kerana apa?. kerana dia yang i sayangi. hanya kerana risau kehilangan i. dia merepek yang bukan-bukan hingga i menitiskan lagi air mata. kenapa dia tegar berbuat begitu? bukankan dia menyayangi i sama macam i menyayangi dia. i sendiri tidak tegar menyakiti hati dia. tetapi dia, hanya kerana risau sehingga mengucapkan perkataan yang menguris hati i. i penat....

tetapi, mujur dia memujukku kembali. i dah cakap kat dia yang i takkan maafkan dia sampailah dia melutut di hadapan i. i malas dah nak cakap banyak. jadi sama ada dia buat begitu atau selamanya tak akan dimaafkan. bukan i tak mahu, tetapi dia dah melampau sehingga mahu mengambil keputusan meninggalkan i. pilu hati i mendengarnya. sedih taw!!

i akan beri dia peluang lagi. mungkin lepas ni, dia akan berbuat lagi begitu tetapi i nak tengok sejauh mana dia akan berubah dari memikirkan risaunya akan kehilangan i. we'll see...


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers