Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
~keseronokan brkerja~
Sunday, January 23, 2011 @ 11:40 PM | 2 Comment [s]

hmm.. dh hmpir 2 minggu aku brkerja di Klinik Desa Permatang Badak.. mcm-mcm yg trjadi di situ.. ada yg manis, ada yg pahit.. adat la kalu brkerja..

yg paling best bila dapat kenal dgn org-org yg bek.. so jom aku kenal kn korg dgn org-org yg baik 2..


ini kak sarina.. die byk tnjk ajr dn sgt-sgt mesra.. org kedah dn bakal timang cahaya mata ke tiga sebulan je lg..



ini pula kak suraya.. name sbnr die suraya hani.. sme name dgn adik aku.. org nyer tegas dlm mse yg sme amt mesra.. tgk jela die snym.. brlapis gigi.. comel.. mse gmbr ni diambil, die tgh on da way nk ke hospital sb baby die dh nk kua.. argghh, gila x??..



skrg, aku nk kenal kn korg dgn kak yani.. org plg sporting dn best skli dlm klinik.. mcm-mcm idea die ni nk bwk kiteorg kua.. kejap pegi tunas manje, kejap pegi amk duit.. mmg best..


so, ini adalah barisan wanita-wanita cantik yg mnjadi kawan aku.. yg plg hujung sblh kanan 2 name nye Tasah, kemudian kak Fi, then Nana dan kak Mar.. 

di sekitar majlis perpisahan kak Mar dan kami.. huhu.. jom makan~~






ini lah geng kiteorg.. haha..

best memory in KD Permatang Badak.. mmg trbaik..

peace no war~~


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers