Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Sayang Seribu Kali Sayang...Aku Terlalu Menyintainya...
Saturday, January 8, 2011 @ 8:08 AM | 0 Comment [s]

entry hri ni, tntg CINTA yg dlm kata lain nyer juga dikenali sbgi LOVE ..hmm, ble brcinta, semua nyer indah..kentut pn bau wngi, masin pn jd manis..tetapi, ironi nyer, ble dh kahwin semua nyer berubah..semuanyer x kena..

ble brcinta, wlupun hati sakit mndgr kata-kata yg mnguris hati, kite akn sndri pujuk hati sndri..hndk mngeluarkn kata-kata yg menguris hati pn pk 2 kli..tp ble dh ad hbungan yg sah, semuanyer brubah..

hakikatnyer, tiada cinta yg sempurna kecuali cinta pada-Nya..hnya Dia yg bisa menenangkn hati, mendgr keluhan dan mslh, menunaikn hajat trpendam..psngn kita hnya sekadar di pnjmkn ps kita utk melengkapkn hidup seperti Dia mnciptakn Hawa utk Nabi Adam a.s..

sy brsykur apabila Dia meminjamkn abg pd sy..die mlengkapkn setiap kelemahan sy dn membhagiakn sy..mmg xdinafikn die juge byk menguris hati..tp sdgkn lidah lg trgigit..inikn pula kami yg msih tiada hbungn yg sah..

tp sy hrp kami akn melangkah ke gerbang prkahwinan..itu adlh impian yg plg tggi skli..moga-moga...


syg cinta kn abg~~



Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers