Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Bermula Lah Sesi Tak Makan Nasik Untuk Kuruskan Badan
Sunday, April 10, 2011 @ 4:06 AM | 0 Comment [s]

As Salam...

seperti tajuk kat atas 2, bermula sesi aq x makan nasi... huhu... sedih gak bila tgk kawan2 makan nasi.. tp sebab aq dh gemuk, aq akn ttp teruskn misi aq... lgpn, aq akn attend Annual Dinner bln 6 ni.. lps LJM brlangsung la kn... kuikuikui...

so, aq kne kuruskn badan dlm mse 2 bln... x smpi pn 2 bln taw... huhu... cmne ni.. trpksela aq mengikat perut demi menguruskan badan... yela, berat aq sekarang dah nek 6kg dr dlu... 60kg dah skrg... giler x ??? huhu....

kli ni, aq nk kurus sekurusnya... bia teros jd lidi... sng sket... aq nk berat aq turun pai 50kg-47kg... huhu... nk capai matlamat 2 jgk wlu pe pn yg jd.....

jadi, GOOD LUCK TO ME.....


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers