Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
jom tengok Lie To Me......
Thursday, July 28, 2011 @ 2:22 AM | 0 Comment [s]



Sinopsis :

Mengisahkan seorang wanita bernama Gong A-Jeong yang berkerja sebagai pengawai kerajaan yang masih belum berkahwin ketika umurnya sudah meningkat. Tanpa disedari, dia telah menipu rakannya bahawa dia telah berkahwin dengan pemilik Hotel World iaitu Hyeon Gi-Jun. Saksikan drama ini apabila setiap apisod menjadi lebih menarik dengan kehadiran Oh Yun-Ju yang merupakan bekas tunang Hyeon Gi-Jun dan kemunculan Hyeon Sang-Hee yang turut menyintai Gong A-Jeong.

Barisan Pelakon :

1. Yoon Eun Hye as Gong A-Jeong
2. Kang Ji Hwan as Hyeong Gi-Jun
3. Sung Joon as Hyeon Sang-Hee
4. Jo Yun Hie as Oh Yun-Ju

Pictures







Soundtracks :
 
Bear It - Park Ji Yoon
Shameless Lie - Gayoon (4Minute)
3! 4! 0! - Jadu
Walking On A Cloud - Cho Kyu Chan
If This Night Passes - Kim Hyung Jun (SS501)
Really Wanna Say Hello - M to M
I Belong to You - MBLAQ
You are My Love - Kim Yeon Woo

Enjoy~~ (^_^')


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers