Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Kejayaan Selepas Bertungkus Lumus Selama 3 Tahun
Thursday, July 28, 2011 @ 1:55 AM | 0 Comment [s]

Fuhh ~~~ akhrnya aku berjaya gak meluluskan diri aku. exam LJM 2 mmg susah tahap cipan. tapi dengan pengalaman selama 3 tahun bekerja kat hospital, kena marah, tengking, sindir, akhirnya membuahkan hasil. memang berbaloi.


tp yang sedihnya apa yang aku terima setakat ni cuma ucapan tahniah. no grant gift at all. sepupu aku lak dapat macam-macam. sedihkan ? itulah kisah hidup aku. mujurlah aku ni seorang yang penyabar walaupun sebenarnya aku tersangat-sangat sakit hati.


apa pun, aku akan tunggu jugak. apa yang aku mintak pon cuma handphone. bukan kereta, rumah or belian. hmm... payah kan ??


tak pela, kesabaran ada kebaikan. sapa tahu aku dapat lebih dari tu...


so, ni la handphone yang aku nak sangat tu. semuanya bermula bila aku start tengok cerita korea Lie To Me. sweet sangat. saksikan la...



Samsung Galaxy S II
RM2050 so far.. tengah tunggu turun harga..


Lie To Me yang berkumandang di Saluran One, 393

ni la penyebabnya aku nak sangat handphone tu... hahahahaha

pape pn, tunggu la khabar berita aku ye.... sme ada bek or buruk....


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers