Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Akhirnya Nabila Huda Ke Mahkamah Untuk Membuat Tuntutan Penceraian
Tuesday, August 23, 2011 @ 10:20 PM | 0 Comment [s]

KUALA LUMPUR - "Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan lagi perkahwinan yang berusia tiga tahun ini,"

"Saya tak menafikan bahawa suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya untuk meneruskan hidup bersamanya," kata Nabila Huda Suhaimi yang mesra dipanggil Abi ketika ditemui di Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) di sini semalam.

Dia berkata lagi bahawa dia ke JAWI untuk menfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Zaidy Zailani, 30, namun begitu gagal berbuta demikian kerana tidak membawa sijil nikah. Dia mahu menyelesaikan kemelut yang sudah lama membelenggu dirinya dan suami secepat mungkin kerana sudah berlarutan selama dua tahun sebelum dia disahkan mengandung lagi.

"Apabila melahirkan anak (Keisha), saya harapakan ada perubahan dalam perhubungan kami. Bukan itu saja, memikirkan juga membuatkan saya menanguh hasrat hati,"

Hadui Kak Nabila, kenapa dibiarkan berlarutan samapi anak pun dah besar ? Sekarang anak yang akan dapat kesan. Lain kali pikiaq habis-habis dulu. Jangan nanti anak yang merana.

Peace no war.

P/S : Mati aq kalau kak Nabila baca.. huhu... sory ye kak.. Love akak...


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers