Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Azam Raya Dan Azam Merdeka
Wednesday, August 31, 2011 @ 4:21 AM | 6 Comment [s]

Tahun ni, 2011, aku dah berazam nak pakai tudung sepanjang masa. Aku dah sedar sekarang, itulah tanggungjawab kita sebagai umat Islam. Dulu, aku ingat kalau kita tak suka, tak boleh paksa. Iyela, jika niat tak betol, tak ada guna. Tapi sekarang aku dah pasti. Itu adalah TANGGUNGJAWAB kita dan ia bukan perkara main-main.

So, aku harap aku akan bertanggungjawab lepas ni. Semoga aku akan pakai tudung dan jadi wanita paling cantik dalam family. Huhu. Cantik ke ?? Bangga lak.




Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers