Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Bulan Puasa Yang Penuh Dengan Rahmat .....
Sunday, August 7, 2011 @ 1:30 AM | 0 Comment [s]

sempena bulan puasa yang penuh rahmat ni, aku ucapkan selamat berpose.. bia dah 7hari berpose kn?? hehe.... apela aku ni...

tp yang bestnya bila dah puasa ni, mcm-mcm jualan murah sana sini.. yang murah, murah sangat.. yang mahal, tercekik darah... haha... pape pn, seronok tgk gelagat orang membeli belah... bek kedai baju sampai ke pasar raya penuh... mmg terbaik la...

aku plan nak kai kebaya tahun ni... almaklumlah kan, badan dah cantik sket... nak gak bergaya di hari raya... lagi-lagi nk g ke umah sanak saudara... hah, ni salah 1 perangai tak elok kn... berlagak dengan orang len... hadui, aku tergolong plak.. hehe... ala, sekali-sekala, pesalahnya... len la mmg sengaja nk sakitkan ati orang kan...

tapi aku masih tak puas ati sebab tak dapat beli hp 2... hadui, nk kumpul duit, kejadah mendenya xkeje... harap duit rye, mne la byk.... ku berserah jela pada yang esa.... huhu.....

pape pn, wish ko hepy fasting la... nk chiow dlu... perot memulas.....

salam.....




Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers