Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Dunia, Dunia.......
Friday, August 5, 2011 @ 12:26 AM | 0 Comment [s]

bru beberapa hari yang lepas, aku baca 1 artikal yang memaparkan kisah lelaki yang makan duit perempuan... sadis kan ??


mane tak nye, sang isteri sibuk membanting tulang bekerja manakala sang suami pulak sibuk menghabiskan duit untuk kekasih baru nye... bukan setakat suami-isteri yang mengalami situasi ini, yang tak kawin lagi pun mengalami situasi ni... berdasarkan pengalaman la kan... kuikuikui...


ape pn, kaum lelaki tak boleh la buat macam tu... bukan tanggungjawab lelaki ke yang cari nafkah.. asal nak letak tanggungjawab tu pada perempuan... bila dah kawin, sume tanggungjawab lepas kt perempuan... ape ni bro ??? tak macho la....


aku harap sangat ade lagi lelaki kat luar sana yang masih boleh dibuat suami... yang bertanggungjawab dan bertimbang rasa serta tahu bagaimana nak membahagiakan seorang perempuan... sebab kalau lelaki tahu bagaimana nak membahagiakan seorang wanita, nescaya wanita juga tahu bagaimana nk membalasnya kembali... jengjengjeng.... hehehe.....


chiow ~~~





Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers