Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Hari Raya Dah Tiba
Monday, August 29, 2011 @ 10:16 AM | 2 Comment [s]

Hari Raya sudah tiba meh. Dah dekat pukul 12 dah tapi bunyi mercun makin rancak. Kami lak tak main pun sangat. Yela takot jadi macam Adik Noor Saipul ni. Pape pun, seronok akhirnya. Keadaan ayah dah ok. Happy je.

Harap raya tahun ni bermakna. Yela, kita tak tahu bila dunia nak berakhir. So, kita enjoy sambil beramal.

Jangan enjoy sangat tahu. Nanti susah. Huhu. Yela, saya sendiri baru berjinak-jinak nak pakai tudung ni. Doakan saya ye pakai tudung pai ke akhirnya.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers