Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Kristen Steward dan Robert Pattinson kompem Kapel !!
Saturday, August 6, 2011 @ 12:29 AM | 0 Comment [s]

Fenomena Twilight semakin membuak-buak bila movie itu meletup dgn sambungan ketiganya selepas New Moon, bertajuk Eclipse.. Movie ni menjadi kegilaan remaja malah setiap generasi kerana memamparkan kisah cinta yang hangat dan memaparkan juga kisah lagenda Vampire masa kini.. Jika dibandingkan dgn The Vampire Diaries, banyak perbezaan antara kehidupan Vampire yang diterajui oleh Robert Pattinson sebagai Edward Cullen...


Tapi bukan itu yang ingin dibicarakan.. Apa yang ingin diperkatakan adalah kisah cinta di luar lokasi antara Robert dan Kristen.. Mereka dikatakan intim bersama, kemana saja dan saling membalas sms sehingga ada sumber mengatakan bil telefon Robert melambung tinggi semata-mata menghantar sms kepada Kristen.. wah, dia mmg romantik kan ??


Terbaru gambar mereka di ambil ketika mereka sedang berpelukan.. Walau selama ini mereka menafikan kenyataan bahawa mereka bercinta, namun peminat dapat menilai semuanya.. Lagi-lagi bila mereka dilihat semakin intim di lokai pengambaraan movie terbaru iaitu The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1.. 



Rapatkan ??? hehehe....

hope diorang bahagia.. sebab diorang sangat-sangat sesuai.. love u guyz !!


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers