Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Ku Idamkan Percintaan Yang Berlandaskan Islam
Friday, August 19, 2011 @ 7:08 AM | 0 Comment [s]

Setiap wanita tentu mengidam pasangan yang mampu membimbing dan menyayangi diri wanita seperti mana Rasulullah s.w.t menyayangi isteri baginda. Wanita tidak dicipta dari tulang ubun kerana bahaya dan akan membawah kepada kelalaian dan terlalu memuja.. Tidak pula dicipta dari tulang kaki untuk dipijak2 dan disepak2.. Tetapi wanita dicipta dari tulang rusuk kiri seorang lelaki yang dekat dengan hati untuk disayangi dan dekat dengan tangan untuk dilindungi..

Kalau la lelaki zaman sekarang mempunyai ciri2 seperti Rasulullah s.w.t, mungkin setiap wanita tidak akan bertambah di neraka dan anak2 yang tidak berdosa dibuang di sana-sini.. Tetapi mustahil kerana Rasulullah s.w.t hanya seorang dan tiada siapa dapat menandinginya..

Aku harap sangat ada lelaki yang mempunyi ciri2 yang elok kerana aku mahukan lelaki yang boleh membimbing aku, menerima aku seadanya dan menyayangi aku sepenuh hati.. kerana aku mahukan syurga dan aku mahukan cinta.......


thnkx sudi bce... =__+


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers