Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Mamat Dan Fida Kahwin ?? 2012 ??
Monday, August 22, 2011 @ 11:43 PM | 0 Comment [s]

Baru-baru ini di PWTC, Kuala Lumpur, gambar Mamat dan Fida di ambil ketika mereka sama-sama membuat rakaman Melodi Raya terbitan TV3. Mereka berdua kelihatan tidak segan untuk bergambar bersama dan sekaligus tidak menghampakan permintaan jurugambar yang sememangnya sudah tahu mereka sedang asyik dibuai cinta.

Semasa ditanya oleh wartawan, Mamat tanpa teragak-agak menyatakan hasratnya untuk mendirikan rumah tangga dengan Fida yang dijangka pada tahun 2012.

Kata Mamat lagi, beliau sudah lama membuat persediaan untuk berkahwin, yang sebelum ini pernah menjalinkan cinta dengan salah seorang ahli kumpulan Butterfly, iaitu Nor Adha selama 9 bulan namun putus di tengah jalan sebelum sempat menrancang untuk berkahwin.

Apa-apa pun, kami semua doakan semoga Mamat dan Fida selamat bernikah kelak.

Thnkx sb sudi baca...


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers