Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
New Header. Jeng Jeng Jeng
Monday, August 29, 2011 @ 12:24 PM | 0 Comment [s]

Seperti yang dijanjikan, aku yang dari tadi bersengkang mata sambil melihat ayah aku berulang-alik ke tandas dekat 3 kali, akhirnya siap gk header aku. Tengok la sendiri. Pandai tak ? Perasaan tol kan ? Padahal tadi dah nak menangis sebab asyik silap je.


So, pe pendapat korang ? Aku dah sememangnya tak pandai dan masih belajar. Anyway, thnks kt Adik Lyssa sebab provide banyak giler tuto yang sangat-sangat la berguna untuk orang tak berapa pandai ni. Nanti aku nak sharp kan lagi skill membuat header. Buat sampai muntah. Haha =p


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers