Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Puasa Menguji La
Thursday, August 11, 2011 @ 6:12 AM | 0 Comment [s]

Puasa menguji kita supaya bersabar dan redha dengan ujian-Nya.... Sesungguhnya, kita cuma hamba-Nya yang lemah dan selalu berbuat kesilapan

Hai, senangnya nak sebut gitu. Tapi aku sendiri tak dapat nak tahan kemarahan bila orang buat salah. Geram sampai tekanan darah aku naik tau. Hmm. Adoi, sakit ati aku.

Pape pon, aku rasa macam dalam mimpi je sebab dah 11 hari umat islam berpuasa. Sangat seronok sebab tahun ni aku berpuasa dengan keluarga. Tak termasuk betina 2. Dia bukan keluarga aku. 


Tahun ni aku masak sendiri, kemas umah, jaga kucing aku, dan senam sekali-sekala. Memang best la. Lagipun aku rasa tahun ni, aku macam nak capai berat badan aku yang paling ideal iaitu 47kg. Aku tak pernah turun sampai 50kg. Paling rendah pun, 55kg. Payah betul nak turun berat badan bila kita sibuk belajar. Stress melampaui batas.


Aku harap tahun ni, aku dapat sesuatu yang berharga. Penat lelah aku, harus ada kebaikan yang aku dapat.


Ok.Babai.thnkx sb sudi baca.=,=


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers