Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Putus Asa Jela...
Monday, August 15, 2011 @ 9:15 PM | 0 Comment [s]



Selepas sekian lame, aku dah amik keputusan untuk putus asa je.. Lepas ni, aku takkan cakap dah pasal ape-ape pn.. Yang sudah tu, sudah la.. Aku dah bosan mengharap dan mengharap.. Tapi harapan tu tiap kali akan hancur berkecai..

Jadi, baik aku diamkn diri dan pendam je.. Lagipun kalau aku cakap lagi, orang makin menyampah.. Semoga Allah S.W.T balas jasa korang.. Amin...


Thnkx sudi bace.. Assalamualaikum...



Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers