Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Saya Perlukan Awak
Monday, August 22, 2011 @ 7:37 AM | 0 Comment [s]

NASI

Kita perlukan nasi untuk dimakan setiap hari....
Kadang-kadang kita mahukan spagheti, stik mahal atau udang galah panggang....
Tapi semua tu hanya sedap sementara....
Kita tetap akan cari nasi juga....

Sama macam awak....
Tiap-tiap hari saya nak tengok awak....
Bangun pagi, sebelum tidur malah ketika bangun hendak ke tandas pun saya nak tengok awak ada di sebelah saya....
Saya tak boleh kalau tak ada awak...
Awak seperti nasi buat saya....
Bila saya tak nampak awak, saya rasa sesak nafas....
Saya perlukan awak sentiasa berada di sisi saya seperti nasi yang saya makan setiap hari....

Saya tak akan sesekali menganggap awak seperti gula-gula getah dimana bila saya kunyah, saya akan buang tanpa teragak-agak...

Saya sayangkan awak....
Selamanya.....




Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers