Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin
Sunday, August 28, 2011 @ 2:47 AM | 0 Comment [s]


Kepada semua follower saya, saya mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Yela, kita manusia biasa je. Cenderung untuk berbuat kesilapan.

Sepanjang puasa ini, ada saja masakah, dugaan dan cabaran. Alhamdulillah saya dapat mengatasinya. Dan saya berazam untuk memakai tudung selepas ini. Yahoo !! Termakbul juga doa atuk say tu. Mesti nanti dia puji saya macam Model Arab. Huhu. Kembang makcik.

Pape pun, semoga Hari Raya tahun ni membawa keberkatan dan kenangan yang indah. Bagi yang masih kecil, kumpul la duit raya ye. Yang dah besar tu, start-start la bagi duit raya lak. Huhu..

Akhir kata,

Selamat Hari Raya Dan Maaf Zahir Batin


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers