Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Bersiar-siar Di Tasik Y Sambil Mengingati Dia
Thursday, September 29, 2011 @ 4:42 AM | 0 Comment [s]

Beberapa hari lepas, aku ke Tasik Y untuk mengambil angin. Mulanya nak jogging tapi takkan nak jogging pakai jeans dgn top aku ni. Haha. Nanti orang cakap jakun lak an ?? Boboy pun nanti cakap ete gedik. Huhu. Dengan awak je k ??

So, duduk la lepak situ dengan adik aku, Farahhani yang hot. Duduk-duduk jap, amik gambar lak. Yela, nak tunjuk kat Abd Halim an. Jadi, tengok la puas-puas. Tengok muka saya yang tengah rindukan awak ni. Agak-agak saya bahagia tak ?? Cer teka.

<3 <3 <3




Nanti saya amik gambar lagi ye untuk awak k ?? Love u !!


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers