Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Eh, Fiza Elite Nak Rujuk ??
Friday, September 2, 2011 @ 9:32 AM | 0 Comment [s]

Itulah manusia. Bila dah tak ada, baru nak cari. Bila dah cerai, gatal lak nak rujuk balik. Itulah yang terjadi pada Fiza Elite atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 29, yang merayu untuk merujuk kembali dengan bekas suaminya, Ahmed Farriq Zainul Abidin, 30, namun ditolak kerana sudah selesa dengan kehidupannya kini. Mereka bercerai dengan talak satu akibat dari perbuatan Fiza yang dikatakan curang bersama ayah kepada seorang pelakon remaja iaitu Erin Malek.

Apa-apa pun, sepatutnya bila dah jadi macam ni, kedua-dua pihak kena bertolak ansur. Sebab, masalah bukan melibat mereka berdua je, tapi anak-anak juga. Jadi, fikir la betul-betul. Jangan ikut sedap rasa je.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers