Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Gambit Buat Kontroversi Lagi
Friday, September 2, 2011 @ 10:04 AM | 2 Comment [s]

Lepas satu, satu benda besar mamat ni buat. Siapa lagi kalu bukan Gambit Saifullah. Nama dah molek tapi ayat pedas ooo. Yela, aku pun bukan sempurna cam Nabi kita. Tapi kalau kat FB tu, lagi-lagi kalau artis, jaga la budi bahasa. Nanti orang luar gelakkan pulak orang Malaysia tiada adab. Sekarang, ramai yang like Page die semata-mata nak maki hamun beliau. Adoi, satu lagi sifat yang agak 'normal' masyarakat melayu. Maki hamun sampai puas tapi tak fikir, diri sendiri pun lebih kurang.


Sedapkan ayat beliau ?? Tiba-tiba menyesal lak minat dia time crte hantu dulu tu.


Sekarang dia dah minta maaf. So, sedangkan Nabi pun maafkan umat. Lagikan kita yang tak ada apa-apa ni.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers