Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Hajat Tak Berkesampaian
Wednesday, September 28, 2011 @ 4:28 PM | 0 Comment [s]

Benci-benci... Nak skype. Tapi tak dapat. Rupanya dia tidor semalam. Adoi. Molek la tu. Tak ingat langsung an kat aku. Ok fine. Then tak de satu miskol pun. Lagi-lagi bertambah geramnya. Ada kena geget kang. Geram mak !!

Aku tak kira. Dia kena cakap kuat-kuat dekat depan kawan-kawan dia yang dia minta maaf sebab tetidor semalam. Kalau tak, aku tak nak maafkan. Alah, aku kan gedik. Aku nak gak dia buat gitu. Tak kira !!

K, babai ..


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers