Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Hantu Bonceng Dipalit Kontroversi ??
Tuesday, September 27, 2011 @ 5:05 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum semua. Pagi yang indah dengan kepala pening ni, aku terbaca satu artikel kat belog adik Huda tentang kontroversi filem Hantu Bonceng yang mempersendakan agama. Adoi, filem tu kan dah diluluskan oleh Finas. Ahmad Idham sendiri kot yang hantar. Haha. Ckapa macam aku ada kat situ. Tapi itulah hakikatnya. Bukan aku yang reka. Guys, wake up la. Filem itu dibuat hanya untuk tontonan umum berasa happy. Bukan nak persendakan agama Islam. Jangan cetek sangat ye.

So, kite enjoy je tengok. Tak payah nak kritik sangat sebab apa yang dilakonkan tu, sememangnya dah jadi tabiat masyarakat kita.

K, nak siap pergi keje. Babai..

Rindu kamoo....


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers