Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Sorry Ibu Sebab Tak Pandai Nak Didik Adik-adik
Wednesday, October 12, 2011 @ 10:28 PM | 0 Comment [s]


Kepada Pn. Sabariah, along minta maaf banyak-banyak sebab tak pandai nak didik adik-adik along.
Semua pun sendiri tak pandai nak hormat kakak sendiri apatah lagi nak hormat ibu.
Cakap main ikut sedap mulut jer.

Along minta maaf ye.
Sebab along sendiri ada lukakan hati ibu dan tak hormat ibu.
Ibu jangan marah-marah lagi ye. 
Sebab bila ibu marah, Allah pun murka dengan kami.
Rezeki tak masuk dalam hidup kami, cahaya pun langsung tak nak menjengah tubuh kami.

Jadi, ibu maafkan kami ye.
Along janji along keje kuat-kuat cari duit dan takkan susahkan ibu.
Ok ibu ??

Senyum ea..




Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers