Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
..Comelnye Izara Aishah..
Wednesday, December 28, 2011 @ 2:54 AM | 0 Comment [s]

Korang ingat tak drama TV3, Keranamu Laila ? Pelakon utama dia si Izzah Aishah 2. Ala, muka macam arab-arab sikit ? Hah, ingat kn. Baru-baru ni tengok kat web BeautifulNara. Ada gambar Izara Aishah yang sangat la kiut-miutnya. Sweet and aku perasaan macam muka seseorang la. Hm. Siapa ek ?


Serius kiut kan ? Tulah, macam penah tengok la muka dia. Sama dengan siapa ek ??


Hm, nantikan dalam entri yang seterusnya.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers