Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Dah Nak 2012 Da Ke ??
Saturday, December 31, 2011 @ 12:48 AM | 0 Comment [s]


Sekejap je masa berlalu kan ? Dari aku lahir, sekarang dah 21 tahun da. Memang cepat masa berlalu. Macam-macam berlaku dalam masa setahun yang lepas. Dari aku putus sampai couple balik. Dari gemuk ke kurus balik. Lulus lesen jururawat tapi tak dapat pape ganjaran. Haih. Sedih kot. Takpe, since aku dah upgrade diri aku dari cashier ke supervisor, so gaji aku pun dah naik la sikit. Jadi, aku pun ingat nak kumpul duit sikit demi sikit untuk beli 'Hadiah' untuk diri aku sendiri iaitu, jeng jeng jeng. Samsung Galaxy S II. 4-5 bulan dapat la kot. Chaiyok !!

Sekarang fokus kat keje dulu. Cari duit banyak-banyak, keje sampai tulang 4 kerat aku patah. Haha. Jangan pedulikan 'orang' sekeliling okay. Buat bodoh je dan teruskan keje. Cuma kadang-kadang terkilan jugak kan. Tapi nak buat macam mana. Mr. Heart jugak yang tetap dalam hati. So, aku akan jaga dia betul-betul sampailah dia sendri yang dah taknak kat aku. Masa tu baru aku boleh lepaskan dia. 

Jadi, azam tahun baru aku ada banyak. Nanti aku tulis kan entri lain la. Nak buat list. Haha, ngada-ngada an. Macam Mr. Heart selalu cakap at aku. Nak buat mcam mana, dah aku memang macam tu.

K, babai semua.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers