Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Kesabaran Semakin Tipis
Monday, December 19, 2011 @ 4:35 AM | 0 Comment [s]

Makin lame, makin hilang pertimbangan aku. Aku tahu aku pun bukannye baik tapi pe salah aku sampai nak tuduh aku bukan-bukan. Agaknya ada agenda lain disebalik semua ni. ALLAH Maha Besar Lagi Maha Mengetahui. Jika betul aku dianiaya, Dia akn tunjuk kat aku. Semoga Dia melindungi aku dari anasir-anasir JAHAT ni. Dan semoga Dia hukum hamba Dia tu supaya dia sedar, orang lain pun ada perasaan jugak. Bukan dia seorang.


Miss you Mr. Heart. Saya nak mengadu kat kamoo tapi kamoo pulak sibuk. Jadi, xpela. Biar saya setelkan hal ni sorang-sorang. Saya taknak jadi beban pada kamoo yang sedia ada dah banyak masalah.

Semoga ALLAH S.W.T lindungi aku dan selamatkan aku dari dianiaya manusia durjana itu.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers