Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Last Thing To Do
Wednesday, December 21, 2011 @ 8:22 PM | 0 Comment [s]

Begitulah pengakhirannya. Betul cakap Mr. Heart. Lelaki yang nk kenal aku kat luar sana tu lebih mementingkan 'bende' len selain hati. Apalah sangat 'bende' tu ? 'Bende' tu boleh jamin ke yang kita ada jodoh ? Kadang-kadang bila aku fikir, takde guna pun aku layan manusia-manusia macam ni. Semua membuang masa ja kan ?

Mujurlah ada Mr. Heart yang selalu memberikan nasihat pada aku. Walaupun pedas dan perit telinga, namun aku akui setiap kata-kata dan nasihat dia ada betulnya. Thanks darl. I really apprieciate that.

So, no more after this. Aku takkan terpedaya lagi. Yang sudah tu sudah lah. Aku dah malas nak ingat je. Cuma jangan wat aku panas. Ko dah buat salah tapi canang kat orang len, aku yang jahat, aku yang hina. Jangan sampai aku bukak pekung ko pulak. Mahu terbalek tempat ni. Ingat tu !

Semoga ALLAH S.W.T lindungi aku dari manusia tu. Dan semoga Kau sedarkan dia dengan cara yang paling sakit sebab hanya tu yang boleh buat dia sedar dan ingat sampai dia mati.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers