Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Lindsay Bogel Untuk Playboy
Friday, December 23, 2011 @ 4:19 AM | 0 Comment [s]



Entri ai ni.. Jeng jeng jeng. Korunk ingat tak cerita The Parent Trap yang dulu-dulu masa Lindsay Lohan jadi kembar. Sweet kan ? tapi hari ni bila tengok gambar dia kat internet, mak datuk. Dah besar rupanya dia ni. Yang tak bestnya, dia BOGEL ! Kalau lelaki, memang la syok dapat dosa ni. tapi yang pompuan, makin jelek dengan dia. Hm. Ketuk hati la tanya selera apa yep. Jomla layan gambar dia ni.

Gambar Lindsay Lohan yang bertemakan Marilyn Monroe










Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers