Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Nabila Huda Buat Kontroversi lagi ??!!!
Sunday, December 11, 2011 @ 12:02 AM | 0 Comment [s]

Haih.. Dia buat lagi. Lepas kes penceraian dia yang lepas, sekarang dia buat dunia hiburan makin panas. Nabila Huda yang terkenal melalui filem Bohsia dikatakan berbikini! Wow. Terer akak aku ni. Hm.. Tapi sebagai seorang ibu dan juga artis yang dikenali di mata peminat, dia tak sepatutnya la buat macam tu. Pelik gak aku. Cuba aku yang berbikini. Agak-agak kecoh tak satu dunia ? Haha. Paling kurang pun satu Parkson jela yang terbalek. Hahahahaha..

Jom la kite layan gambar dia...

-->




Qoute : Jangan Pandai Nilai Orang Lain Je.. Kena Tengok Diri Sendiri Dulu Kat Cermin K.. Peace..


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers