Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Ombak Rindu Terbaik !!
Tuesday, December 6, 2011 @ 3:48 AM | 0 Comment [s]

Filem Ombak Rindu yang diadaptasikan dari novel karangan Fauziah Ashari mengisahkan seorang gadis dari kampung, Izzah lakonan Maya Karin, yang telah dijual oleh bapa saudaranya demi duit. Pertama kali Hafiz, lakonan Aaron Aziz, terpandangkan Izzah, dia tertarik dan terus meminta tauke kelab malam untuk menjadi pelanggan pertama Izzah. Izzah yang telah pun dipaksa meminum arak hingga tidak sedarkan diri, langsung tidak menyedari apa yang sedang berlaku. Bermulalah kisah cinta hebat antara Izzah dan Hafiz yang berlainan dunia.

Setelah 2 tahun menyulam kasih, Mila Amylia, lakonan Lisa Suriani, kembali ke tanah air dengan impiannya untuk mengahwini Hariz. Namun setelah mereka berkahwin, terbongkarlah segala rahsia yang selama ini disimpan rapi oleh Hariz dan Izzah.

Kerana mereka tabah menghadapi dugaan, akhirnya mereka bahagia.

Seriously, cerita ni memang sangat-sangat best selepas keluarnya Lagenda Budak Setan. Lagu temanya gak memang dah jadi favourite song aku. So, siape yang tak tengok lagi tu, cepat-cepatlah tengok ye. Memang tak rugi sebab boys pun nangis tengok cerita ni. Apatah lagi girls.

Enjoy ~~


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers