Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Rabu Yang Indah
Tuesday, December 27, 2011 @ 10:36 PM | 0 Comment [s]


Ok, ignore je k tajuk tu. Haha. Semalam macam apa tulis entri. Alek-alek pagi ni happy. Haha, aku memang gila. Yela kan. Semua sebab Mr. Heart tu. Dia je yang boleh wat aku sedih sampai berjurai-jurai air mata then suddenly aku happy hanya kerana 1 mesej. Haih, Mr. Heart. You totally into me. Or i'm into you. Amboi, dah macam tajuk lagu akak J.Lo lak yang seksi tu.

Mr. Heart, sory ea sal semalam. Saya tahu saya over. Awak pun over. Kita sama-sama over. So, hopefully kita macam ni la bila pas gaduh. Happy je. I miss you honey. Nanti balik kampng jangan la lupa at saya ye. Saya tahu awak dah 3 bulan tak balik. Tapi nanti jangan la lupa at saya ea.

I Miss You !



Credit to Mr. Heart himself sebab berjaya pujuk balik hati aku. Huhu. Love u darl.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers