Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Shoutmix Dah Kena Bayar ?? OMG !!
Wednesday, December 21, 2011 @ 5:33 AM | 0 Comment [s]


So, bila Adik aku bagitahu yang shoutmix dah kena bayar starting bulan Januari ni, aku pun ape lagi. Terus mendeletekan akaun shoutmix aku. Sebab tahu-tahu jela. Ekonomi tak berapa stabil. So, bettter gitu. Lagipun sapa-sapa nak komen, ley directly komen kat blog je kan. Lainlah takde yang nak komen. Sedih ete. Huhu.

Hm, jadi pape pun. Hope member-member still nak komen apa-apa dari blog aku yang tak seberapa ni. Tengok jela blog aku sekarang. Dah tersangat simple. Well, simple is better. Malas nak banyak-banyak barang lam blog.

Enjoy la ea. Miss Mr. Heart.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers