Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Sorrow Me
Thursday, December 22, 2011 @ 7:44 PM | 0 Comment [s]

Hari ni memang terasa sangat dengan Mr. Heart. Semalam dahlah 1 hari tak call or meseg sebab dia terlalu sibuk dengan event dia. Hari ni pun sama. Sedihlah. Buat macam kita tak penting. Tahulah penat. Tapi pikir la kita ni pun ada feeling kita. Haha. Gedik lak aku. Tapi itulah kebenaran. Semalam tidur tanpa 'Gud Night' and 'I Love You' dah macam apa feelingnya sampai terbawa-bawa lam mimpi.

Hm. So, aku amik keputusan nak biar je kalau dia meseg aku or call. Sengaja nak bagi dia rasa sket pe perasaan aku. Alik-alik dia tak kisah lak ek. Haha.

Pape pun, i'm still miss him. Cuma aku nak merajuk jap. Ley an ?


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers