Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Trip Singapore Best Giler !!!
Thursday, December 29, 2011 @ 7:35 PM | 0 Comment [s]

Tanggal 29 Disember 2011, aku dan family meluncur ke Singapore untuk menikmati keserokkan ala-ala taman tema kat Universal Studio Singapore. Macam-macam ada. Dari Transfomer sampai la ke Fairy Tale. Treasure Hunter, The Mummy and Watermark pun ada. Pergh. Memang gempak la. Lagi gempak dari Genting. Serious.

So, jom kita layan gambar trip aku...

==>


Ni la adik-adik aku yang kiut-miut


Fara yang bengong. Haha.


Farena yang tembam !!


Nek eskelator pun sempat posing. Cam jakun come je semua.


My ibu, Mami Saba and Suraya.


Tu dia, bos besar. Orang yang belanja kami semua ke Singapore. Maceh !


Satu family yang giler-giler...


4 beradik yang HOT !


Transformer yang besar...




Bumblebee.. Jangan la tiba-tiba jadi transformer lak depan aku.. Haha..


The Mummy. Nak jadi Nefertiti. 




Gelojohnyer budak ni.. Issh3..


Saya nak curik sandwich 2.. Yum3..


Botol Coke yang len sket dari Malaysia punya.. Lagi slim..



Muka yang tengah rindu Mr. Heart. Kan best dia ada sekali kat sini akn. Nak honeymoon kat sini la dengan dia.



 Yang tudung merah ni Sofea. Anak Makcik baru aku. Putih seyh.






Nilah Makcik baru aku and Pak Busu aku. Sweet x ?? Jawab sendiri ea. No komen.




Muka penat. Nak Mr. Heart......



Sempat lagi touch-up make up. Dengan pinggan bersepah. Haha..




Unik an gambar ni ? Aku la yang amek nyer...

Penat berjalan 1 hari. Mula-mula pegi tengok 3D Transfomer, the nek roller coster The Mummy. Memang best la. Macam nak tercabut badan masa nek roller coster The Mummy. Mujur takde pape jadi. Huhu. Balek je Malaysia, [amboi ayat tak boleh blah. Macam pegi luar negara lak], terus carik toilet. Yela, toilet sana takde pili an. Geli mak ! Dahlah kita tengah bulan mengambang. Tak bersih ! Yaks !

Hope pasni dapat pegi lagi. Bulan 3 pegi bandung lak. Nak plan apa lak ek ? Nak bawak Mr. Heart lak pulak. ley x ? Tu pun nak tengok gak dia bz ke tidak.

Okey, 2je. Aku ni sebenarnya tengah mentong. Sian Kak Naz, Zuryn and Noryn bertungkus-lumus buat keje. Haha. Takpe, nanti petang Noryn saya belanja KFC ea. Huhu. Marah orang tu. Huhuhuhuhuhu.

K, takmo cakap banyak. Bye...

Miss You Mr. Heart. Nak peluk kamoo ley ??


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers