Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Heloo Februari.. 1/2/12 ??
Tuesday, January 31, 2012 @ 8:28 PM | 0 Comment [s]

Cepat masa berlalu. Dah habis dah bulan Januari. Macam-macam kot yang jadi. Dapat kawan baru kat CS. Sayang korang. Noren, Zuryn, Kak Naz and Fatin ( CS Baru ). Hehe. Nilah kawan-kawan CS aku yang sangat aku sayangi. Yela, diorang banyak mengajar aku. Ajar pasal voucher, Bonuslink even how to handle customer appropriately. I'm so thankful sebab diorang wujud dalam dunia aku.

Tapi Noren dah tak lama kat sini. Dia dah dapat kerja baru kat Hospital Pantai. Tinggallah kami berempat jek. Hmm. Semoga dia okey je kat tempat baru. jangan lupakan kiteorang sudah.

Kepada Noren, kalau kau baca, aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Manalah tahu aku ada tersilap cakap kat mana-mana or terkasar bahasa aku kat kau. Yelah, kita manusia biasa. Kau sikit pun tak pernah gores perasaan aku. Walhal aku suka sangat berkawan dengan kau. Kepala masuk air kot. Huhu. Opps.

So, elok-elok kat tempat orang. Jangan lupa dapatkan kerja untuk aku ea. Huhu. Just joking. Maybe rezeki aku bukan kat Pantai tu. maybe kat laut. Haha.

Mood : Tengah sedih nape dia taknak tegur aku ? Hm.. Malas nak pikir gak. Kihkihkih.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers