Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
List Azam Baru ..
Monday, January 2, 2012 @ 4:49 AM | 0 Comment [s]



List Tahun Baru :

1.  Nak KURUS kan badan. Huhu. Dah naik sikit. Nanti Mr. Heart komplain je. [ Huhu, thu sebab ape ? sebab dia pun pegi gym sebab buat badan utk saya. So sweet ! ]

2.  Nak KUMPUL duit banyak-banyak sebab nak KAHWIN. Biar pun takut nak kahwin tapi memang nak hidup bersama dengan Mr. Heart. Hehe. Gatai tol anak dara Pn. Sabariah ni.

3.  Nak STOP cakap kosong  dan START buat perkara yang betul. Taknak main-main dah. Kena serious. Boleh ke ???? ^_^

4.  Kalau boleh, nak cari dapat keje as REGISTERED STAFF NURSE so that nanti boleh tambah income in case la kan nak kahwin 2 tahun ag. Yela, ekonomi tengah gawat ya amat. Mr. Heart pun kena kumpul sekali la. Takkan saya je. =P 

5.  Nak jadi ANAK YANG BERGUNA pada kedua orang tua. Yela, kenalah start bagi duit kat diorg. Takkan diorg je yang nak bagi aku duit. Umur dah lanjut tapi still mak bapak tanggung. tak malu ! Aku la tu. Haha =)


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers