Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Suprise. Suprise !!
Monday, January 23, 2012 @ 1:46 AM | 2 Comment [s]


Malam ni, aku and member-member CS nak buat suprise untuk member CS aku yang sorang ni. Zuryn namenye. Siap sanggup ni redah hujan nak carik kek. Dahlah kedai sume tutup sebab raya cina. Tapi mujur la ada yang bukak. Rezeki dia lah tu. 

So, malam ni plannya adalah nak ajak dia makan kat Kedai Makan Ayesha yang famous la dikalangan kiteorang ni sebab roti nan CIS cheese dia sodap tu. Then, time tengah leka tu apa lagi. Bagi la kek tu. Haha.

Nantikan sambungannya. Hahahahahaha

Hepy Chinese New Year !!


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers