Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Alamak ? Adele Tunjuk Aksi Lucah
Wednesday, February 22, 2012 @ 8:59 PM | 0 Comment [s]

Salam dan selamat pagi semua. Haha, kompem ley jadi cikgu Bahasa Melayu. Apa salahnya kan ? Kalau ALLAH S.W.T nak bagi rezeki, terima jela.



Baru-baru ni aku baca surat khabar, Adele, yang popular dengan lagu Rolling In The Deep, menang enam anugerah Grammy. Malah recently dia ada menang dua lagi anugerah pada Anugerah Muzik Britain.

Tapi apa yang tak enak nye, dia telah menunjukkan sesuatu yang sememangnya menjadi kemarahan or menghina penonton lebih-lebih lagi peminat setia Adele. Semuanya kerana pengacara memotong ucapannya kerana mahu memberi peluang pada penyanyi lain membuat persembahan.



Apa  ? Hah. Middle finger la ape lagi. Tulah, bila orang dah banyak menang anugerah, bongkak jadinya. Haih. Mujur dia minta maaf, kalau tak entah apa lagi orang nak buat cerita pasal dia.

Katanya bila ditemubual, dia mengatakan bahawa dia bukan mahu menunjukkan isyarat itu kepada peminatnya bahkan dia mahu berterima kasih kerana setia bersama dia sepanjang pembabitannya dalam industri seni. Isyarat itu bertujuan menunjukkan rasa tidak puas hatinya terhadap pengurusan pentas itu.

La, takde cara lain ke ? Saman ke, buat aduan bertulis ke. Ini menjatuhkan maruah sendiri kot. Awak tu artis. Tak faham-faham lagi ke ape yang awak buat tu perlu di tapis supaya tak kena hentam.

Hamboi, hamboi. Aku cakap mengalahkan orang yang sopan je. Haha. Macamlah aku ni sopan. Keh keh keh. Bak kata Mr. Heart, 'Sayang jaga mulut. Jangan suka sangat maki orang. Abang tak suka'. Hambik kau. Haha, malu kita :-)

Okeylah. malas lak nak tulis banyak-banyak. Ada store boy duduk kat sebelah. Nak intebiu dia jap. Keh keh keh. Siap kau !

-Bye- 


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers