Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Ana Rafali Sangat Comey !
Sunday, February 26, 2012 @ 7:27 PM | 0 Comment [s]

Salam dan selamat sejahtera. Huhu. Rindunya dekat Mr. Heart. Dahlah hujan lebat ni. Hihihihi...

Tadi merewang-rewang ke blog orang, tertengok gambar pernikahan Ana Rafali. Sangat-sangat COMEL ! Sweet sangat sebab dia pakai tudung tu buat wajah dia bertambah-tambah cantik. Kau, puji bukan main. Haha. Jom layan gambar dia.-Sumber





Sweet kan semenjak dia bertudung ? Like sangat-sangat. Ana Raffali kelihatan sangat cantik dan manis di dalam baju pernikahan serba kelabu. Wang hantaran yang diterima oleh Ana Raffali ialah sebanyak RM11,412. Pihak lelaki menghantar 7 dulang dan dibalas dengan 9 dulang oleh pihak wanita.

Majlis resepsi pun akan berlangsung pada hari yang sama. Maknanya diorang nikah 25hb Mac, hari yang sama jugalah diorang sanding. Wah. Yang lagi best, si ayah yang menikahkan. Tak tergeliat pulak lidah abang Ahmad Aznaim. Hehe. Mujur sekali lafaz je. Baru gentle. Hehe :-)

Semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat. Hm, nak kahwin jugak. Mr. Heart cepat habis belajar. Cari duit banyak-banyak ok. Hehe

Ok, babai


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers