Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Impian Bila Duit Dah Banyak
Wednesday, February 29, 2012 @ 11:07 PM | 0 Comment [s]

Samsung Galaxy Tab 7 !

Huahuahua. Mati aku kalau ibu baca sebab aku ni teramat la pemboros bila pasal duit. Haha. Tapi serius, sejak member baik aku beli Ipad 2, aku jadi teramatlah jeles. Haha. Dengan skrin LCD yang terang lagi besar, membuatkan aku rambang mata. Haha. Geram bila tengok.


Agak-agak bila kan aku dapat beli bendalah ni ? Tunggu duit bertimbun bawah bantal baru dapt beli. Silap hari bulan, dalam kubur. Hahaha.

Ok lah. Saja nak bagithu impian yang mungkin tercapai. Tunggu hah..... Huhu :-)

-Bye-


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers