Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Lawanya Ana Rafali
Thursday, February 9, 2012 @ 2:39 AM | 0 Comment [s]


Sejak Ana Rafali bertudung ni, makin cantik jadinya. Yelah, dah nak berumah tangga kan. Mestilah kena tutup aurat. Kita taknak suami kita masuk neraka sebab kita tak tutup aurat. Lagipun itu tuntutan dari agama. Aku pun bukan baik sangat. Iman tak cukup kuat nak jadi bini orang lagi. Tapi berangan tu dahlah. Hehe. Mr. Heart, gedik an saya ?


Comel kan ? Bertuah siapa yang kawin dengan Kak Ana ni. Nanti anak-anak muka macam arab. Hihi :) Aku sendiri pernah dapat pujian macam tu. Yela, muka aku kan ala-ala arab sikit. Orang cakap aku anak pakistan. Haha. Amek ko. Pakistan terus.


Huhuhu. Ada rupa pakistan tak ? Jerawat adalah. Kihkih. Ignore je Mr. Heart tu. Tekun tol bawak kete. Tapi tangan aku tetap kat tangan dia. Jangan jeles okey !

Fuh, selepas ku kira-kira, ada gak iras antara aku dengan Ana Rafali ni. Hadui, dulu cakap ada iras dengan Izara Aishah. Perasan tol kan aku ni ? Hehehe.

Okeylah, malas nak taip banyak-banyak. Just nak say GET WELL SOON MR. HEART. Risau lah aku demam. Sebab jangkitkan aku la tuh. Kesian dia. Sorry ;(

LOVE U. Hope you get well soon okey.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers