Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Melia Aimelia Buat Video 18 SX ??
Wednesday, February 15, 2012 @ 7:44 PM | 0 Comment [s]

Salam dan selamat pagi. Ahh sudah. Aku memang nak jadi lecturer la ni. Haha :-) Pagi yang indah ni aku terbaca satu entri yang menarik dan mantap dari blog Rotikaya yang memaparkan beberapa gambar Melia Aimelia yang digosipkan sebelum ini membuat lakonan lucah di telefon bimbit bekas teman lelakinya. Kiranya ex-boy dia nak malukan dia lah ni.

Aku tak paham la kadang-kadang manusia ni. itu pun nak rakam. Otak takde ke ? Kalau pun nak buat jahat, buat lah senyap-senyap. Walaupun ada yang MAHA MELIHAT tu, tapi cover-cover la. Jangan la sampai orang boleh tahu. Sengal kan ? Aku pulak mengajar orang buat jahat. Haha.

So, bila Rotikaya terima video berdurasi 30 saat tu, dia terus la buat print screen gambar untuk membandingkan wajah si pelaku dengan Melia Aimelia. Jom kita telek betul-betul. Yelah, kadang-kadang mata manusia boleh tertipu. Bila orang petik nama je, terus tiba-tiba sama dengan si pelaku. Haih, manusia.SUMBER




So, ada sama ka dengan pelakon tu ? Entah. Kita tunggu jela berita seterusnya. Kata Zurin, kita makan Mamee Monster dulu. Yum3. Lapa lak aku.

Okey, bye.

Miss him a lot today. Nak bagitahu dia pasa pervert. Apa reaksi dia ek ?


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers