Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Melia Aimelia Menafikan Tapi Bukti ??
Thursday, February 16, 2012 @ 10:52 PM | 0 Comment [s]


Salam dan selamat petang semua. Berikutan kes Melia Aimelia yang buat video 18sx tu, belum sampai 1 jam berita tentang dia keluar, dia sudah buat pengakuan untuk menafikan bahawa dia orang yang 'berlakon' dalam video 18sx yang sedang hangat diperkatakan dalam dunia blog. So, jom kita baca kata-kata penafian dia.


“Saya menafikan sekeras-kerasnya tentang gosip yang tersebar mengenai diri saya. Selepas melihat gambar tu, hampir tergelak pun ada kerana itu bukan saya. Lucu betul,” ujar Melia menafikan isu video bogel tersebut.
“Saya agak terkejut dan terkilan sebenarnya, tapi sedikit pun saya tak takut dengan gosip ini sebab itu bukan saya. Saya akan cuba bersihkan nama saya selepas ini, Insyaallah,” tambah Melia Aimiellia lagi.
“Terserahlah, kalau orang mahu percaya atau tidak. Saya tak paksa orang untuk percaya, hanya orang (Ibu) yang kenal dan rapat dengan saya tahu bentuk tubuh saya. Saya hairan kenapa jadi begini, saya tahu saya ramai musuh tapi saya cuba buat yang terbaik walaupun saya tahu ada orang tak suka saya.”
“Itu memang bukan saya, saya menafikan sekeras-kerasnya. Tuhan itu Maha Adil, semoga dia memberikan balasan pada mereka,” jelas Melia Aimiellia mengakhiri perbualan.

Penafian yang sekeras-kerasnya ni. Haha :-) Siap main pakai ibu pulak. Well, memang siapa yang kenal dia, mesti tahu bentuk tubuh dia yang montok tu kan. Tetapi ! Ada bukti yang akan membuatkan dia tak senang duduk. Nak tahu ? Jom tengok gambar ni.


Nampak tak ? Cincin tu yang mengantoikan diri dia. Bukan nak buat fitnah kan, tapi dah bukti depan mata dah. Nak cakap macam mana lagi ? Gaya rambut pun sama. Buang make up kompem lagi sejibik. Haha :-) So, nilailah sendiri. Bukan nak kutuk tapi nak buat jahat pun berpada-pada. Macam aku pernah cakap kat sini , nak buat jahat, biar orang tak tahu. Walaupun yang kat ATAS tu sentiasa nampak, tapi jangan lah jatuhkan air muka sendiri. Ok ! -Sumber-

Hmm. Penat lak menaip. Cukup-cukup la. Aku pun morning hari ni. Nak tunggu pukul 4.30 punya lah lama. Nak pergi buat report lagi pasal pervert tu. Nak bagi pengajaran sikit. Ingat apa, serangan seksual tu. Keh3.

Okey, chiou !

Miss Him. Balik Kampung Jangan Lupakan Saya Pulak Ye ! ♥♥♥


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers