Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Missing Boy And Girl
Sunday, February 26, 2012 @ 12:11 AM | 0 Comment [s]

Salam dan selamat petang semua. Fuh, penat aku cari parking tadi. Masuk noon kan. Mujur tak parking kat tempat biasa dah. Sebab kes aku tulah kan. Kalau tak, mesti tak dapat parking dekat-dekat.

Masuk-masuk je kerja, terus ada budak hilang. Masin mulut si Tan Pei Yee sebab dia pagi-pagi dah cakap 'kalau ada budak hilang, nak buat macam mana?'. Hah, kan hilang budaknya.

Actually, kes yang first tu sebenarnya orang jumpa budak perempuan tu dekat dalam Parkson. Bila bapa dia sampai, rupanya bapa dia dah buat announcement kat Carrefour. Hambik kau. Haha. Mana nak dengar kan if Parkson yang buat announcement. Atoiyai.

Kes kedua lak maknya hilang anak lelaki. Ala, dah besar nanti kau hilang juga. Haha. Well, sekarang ni kiteorang tengah tunggulah. Hope jumpa dengan jayanya dan cepat ok. Kiteorang pun banyak kot kerja nak buat kat sini selain update blog. *Zurin yang cakap ea. hehe


Ok, babai..


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers