Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
#RIP Whitney Houston
Sunday, February 12, 2012 @ 1:46 AM | 0 Comment [s]

Good evening peeps. Tengah duk layan twitter, aku terkejut bila terbaca 1 tweet kat Twitter aku yang Whitney Houston dah meninggal dunia semalam. Biar betul kan ? Umur baru 48 tahun kot.


Sejarah Whitney memang lah bukan secemerlang penyanyi hebat. Tapi boleh tahan lebih kurang MJ juga. Dia yang terkenal dengan lagu 'I Will Always Love You' dan 'How Will I Know You' ditemui terbaring di bilik hotel Hilton di Beverly Hills. Punca kematian masih disiasat.

Hm, satu-satu nama besar hilang dari dunia ni. MJ, Elizabeth Taylor dan ramai lagi. Sedih. Jadi, bersyukurlah kita masih bernyawa lagi. Gunakanlah masa yang ada untuk beribadat kepada-Nya dan menggunakan masa itu sebaik-baiknya. Aku harap aku sempat untuk semua tu.

Yang paling penting, aku sempat bergelar isteri yang sah kepada Abdul Halim Bin Maarof. Aku mahu menimang anak dari benihnya dan menjadi isterinya ketika di akhirat. Amin.

Love you abang. And always will be. ♥



Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers