Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Terbongkar Akhirnya
Wednesday, February 15, 2012 @ 6:49 PM | 0 Comment [s]

Salam pagi dan salam sejahtera. Hamboi. Macam nak baca berita pula. Ok, ok. Tak nak gurau-gurau. Serius ni (padahal tengah gelak). Hehe :-)

Ok, beberapa hari yang lepas, aku ada dapat satu nota. Dia tulis ada hal mustahak so kena call. So, aku call nombor tu tapi masuk voice mail. Aku ingat takde pape la. Move on.

Esoknya dia call aku. Tanya siapa. Aku cakaplah yang dia letak nota kat kereta aku semalam. Then dia pun cakap nanti dia meseg aku. Aku tanya siapa dia tu. Tapi dia tak jawab.

Then dia cakap yang dia nak sangat kenal dengan aku. Aku balas yang aku dah ada boy tapi dia berkeras. So, since dia tak nak faham apa yang aku cakap, aku stop layan meseg dia.

Nak dijadikan cerita, dia start meseg 18sx dengan aku. Pergh, menyirap aku. Then, aku mula dapat hint siapa dia. Aku syak pakcik security yang selalu tegur aku bila aku balik malam or datang kerja pagi-pagi. Dia nampak mencurigakan bila dia asyik tengok aku dari jauh time parent aku nak jemput aku dari tempat kerja. Aku pelik sekejap. Then aku tengok balik dia, dia still tengok aku walaupun aku dah ada dalam kereta.

Syak aku dah mula kuat. Naik je kerja hari ni, 16 Februari 2012, aku terus cari En. Zul yang merangkap chief security Parkson. Mulanya dia macam tak tahu nak buat apa. Tapi bila aku tunjuk meseg yang pervert tu bagi pada aku, dia terus shock. Terus dia selak nombor telefon yang ada dalam handphone dia.

Nah, betul jangkaan aku. Pervert tu adalah orang yang selalu tegur aku. Hm, naik bulu roma aku bila ingat balik satu persatu apa yang dia cakap dan dia meseg. Pervert tuh ! Takut aku.

Terus aku suruh En. Zul ambil hanphone aku dan tunjuk pada chief security Square One. Aku nak dia kena buang kerja terus. Aku terbayangkan apa yang dia mampu buat sebab dia kan tahu mana satu kereta aku. Dengan badan dia yang besar tu, siapa tahu apa yang dia mampu buat. Menyirap darah aku.

Sekarang aku tengah tunggu berita dari En. Zul. Harap-harap dia dapat tolong aku. Aku tak nak tengok muka dia lagi. Aku FOBIA !

Ya, ALLAH. Selamatkanlah aku ni dari lelaki-lelaki macam pervert tu. Lindungilah aku dari lelaki-lelaki macam pervert tuh ! Takutnya. Mengigil badan aku bial ingat balik. Selamatkanlah aku.

Ok, nantikan apa yang akan jadi pada pervert tu. Hopefully dia kena pecat.

Lindungilah aku ya ALLAH.


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers