Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
#Wordless Wednesday
Tuesday, February 14, 2012 @ 10:52 PM | 0 Comment [s]

Salam dan selamat petang. Well, bila bercuti, duduk je kat rumah, terasa malas la pulak nak ke mana-mana. Almaklumlah, penat bekerja. Kisah pulak orang lain kat aku kan. =P

So, di sini aku nak bagitahu yang aku sangat suka berblogging. Blogging makes me feel alive and i can share to everyone just about anything but not everything la kan. Kalau share everything, kena kahwin la jawab nyer. Kih3. :-)

Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah kepada sesiapa yang TIDAK MENYAMBUT VALENTINE'S DAY sebab anda berjaya mengelak sesuatu yang dashyat berlaku. Tahniah okey. So, aku dah makan ubat, mata pun mulai mengantuk. Solat didahulukan, mata mengantuk ni layan jap lagi tumbanglah. Hihi.

Okey, renung-renungkan dan selamat beramal.

-Mataku kuyu abis-


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers