Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Last Day At Parkson...
Saturday, March 3, 2012 @ 6:45 PM | 0 Comment [s]

Salam. Lepas beberapa entri hari ni, aku akan mula menulis blog aku dari jauh pula. Tu sebablah aku buat entri INI ! kerana aku kalau boleh nak something yang boleh aku online dengan selesa dan laju gegiler. Hehe.

Selepas hari ni, aku tak tahulah bila lagi aku akn datang Parkson lagi. Lepas ni msti aku akan jarang datang. Datang pun sekadar nak beli barang or jumpa kawan-kawan. Haha. Sedih je bunyinya. Nak buat macam mana kan ? Rezeki kat tempat lagi.

Aku sure, mesti ada segelintir orang kat Parkson yang seronok terkinja-kinja bila dengan aku dah nak BERAMBOS dari Parkson ni. Ala, kau hingat aku kesah ? Bukan kau pun yang bayar gaji aku. Yang bayar jagi aku pun tak jujur. Lagikan korunk yang tak ley nampak duit. Aku malas nak cakap banyak. Nanti orang cakap aku meluahkan perasaan lak. Emo pagi-pagi buta ni.

Jadi, mission hari ni, aku kalau boleh nak minta maaf kat sesiapa yang aku rasa aku ada buat salah. Yang buat salah kat aku tu, aku maafkan dengan ikhlasnya sebab aku pun manusia biasa. Sentiasa melakukan kesilapan.

Okey lah. Nantikan entri-entri yang akan datang. Sebab selepas dari 4/3/2012, aku takkan lagi menggunakan PC CS kesayangan aku ni. Haha. Kantoi ke boss, mampos aku.

-Bye (T_T)-


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers